Monday, March 12, 2012

Already Clash :/

Assalamualaikumm . Hey readers :'(



Aku sedih sangat sekarang . I don't know why laa ! Aku dah putuskan semua boipren2 gua . Aku dah clash dengan boipren gua yang chinese tu . Tapi , aku sangat bangga dengan dia . Finally , dia dah ready nak embrace Islam . Alhamdulillah . Bertambah saudara baru even aku tak mampu nak bimbing dia ke jalan Islam :)

But , I'm still proud of you :)


And , Sham . Ape nak jadi hubungan kita eh ? Tak habis habis lagi dengan membalas balas status tapi tak habis habis jugak . Err , aku sungguh tak paham . Aku memang tak suka lelaki pengecut . Lelaki yang tak pernah nak bangun selamatkan relationship dia yang retak , hancur dan berkecai . Kenapa harus aku ? Aku tak boleh terima bila perempuan tu anggap kau sebagai her boyfriend . Habis aku ape ? Bini no dua engkau kah sayang ?


Danny . Couple dengan kau je banyak masalah datang dalam life aku . Adik angkat kau serang aku , kau buat bodoh je kan ? Kau nape tak nak sound die ? Ke memang kau orang dah plan ? 


Aku memang dah lame pun suke kat kau . Ble aku dah dapat kau , aku cuba nak jaga kau . Bile kau dah dapat aku , kau buat aku cam sampah doe . Kau cemburu tak bertempat . Kau mintak putus , aku cuba nak selamatkan hubungan kita yang berantakan tu ! Tapi lama-lama aku tak tahan . Aku pun ada perasaan . Aku perempuan , aku sensitif . Kau je ke yang boleh cemburu tak bertempat ? Aku tak boleh ?


Mulemule couple semua indah belaka . I need you sayang , I want you . Rindu sayang . I miss you so much . I love u so much . Buktinya ? Apa ? Bile dah lama-lama kau buang aku camtu je . Tu pun kau nak start mesej aku time kau nampak aku huhahuha dengan mamat lain . Baik tak payah sengal !

Kau suka maki aku kan kalau aku layan lelaki lain ? Kau tak paham ke mereka HANYA KAWAN ? Hari last tu , kite gaduh lagi . Sumpah aku tak tahan dah . 

Kau maki maki aku dekat status kau kan ? Lepastu kau nak maki plak ex-ex aku yang dulu . Aku tak paham doe . Pas dah maki aku , kau nak cakap , " Mulut kata benci , hati aku tetap sayang kaw Eyfa Nadia ! " . Sayang ? Tapi kau buat aku macam orang bodoh ! Kau disactive  account kau and tukar number demi perempuan macam aku ? Tak bermakna semua tu . And ex aku story dekat aku , sebelum kau disactive account kau , kau buat status pasal aku , kau cakap , aku cintakan kau sorang je and tak cintakan ex aku tuh . 


Perlu ke korang bergaduh sebab aku yang bodoh nie ??????? Semua aku dah putuskan ! Cukup penat nak couple jarak jauh nie . Seriess bengang .


Boleh tak aku nak bahagia macam nie ?

 


p/s : entri nie hanya luahan aku untuk ex-ex aku yang dulu . Now , I'm single . Series menangis bile menaip :'(


Aku sayang mereka semua :/

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D