Saturday, February 25, 2012

Sambungan....

Assalamualaikum .
Nie entry sambungan pasal budak baru tuh . 
Baru tadi , akhirnya aku dah officially baik dengan dia .
Engkau memang bengong kan sebab post kat wall aku . Maluu giler wehh . Ciss
Btw , dia nie memang gentle lah . Mintak maaf dengan aku gila-gila . Aku je yang tanak baik dengan dia sebab ego aku setinggi gunung Everest . harharhar xD

so WHAT lalink ? :D


And then aku cakap , " weh IM jelah , malu seyhh " . Dia slumber je cakap , " nasib aku tak post kat wall group kelas kite " . perghhh . gamfangg ! haha . kau tak tahu ke aku dah kena gosip2 macam dengan kau . Kau jangan buadd kerja giler der . Oh ohh , btw , even ego aku setinggi gunung Everest sekali pun , hati aku tetap cair dengan keikhlasan hati seseorang . Errr, agak bersusah payah lah gak kan kau nak mintak maap dengan aku ? lalalala xD

Aku sebenarnya kesian jugak kat dia . Kat dalam kelas terpandang-pandang aku . Sampai cikgu pun pelik dengan perubahan dia . Errr , yeahh . Kau pandang2 aku sampai aku pun tak fokus belajar . Jyeahhh . Ang kate serabut gaduh dengan kau nie . HAHA , gaduh dengan aku memang serabut doe . Apatah lagi yang carik pasal dengan aku . Okayy , btw aku harap kau jangan pindah sekolah lama kau . Demi kembar kau nie weh ! Baca statement maut aku nie ! Kau dahlah birthday same dengan aku . Lahir hospital same . And everything kita same lah ! Kau sibuk je kan ? Tapi aku suka ayat kau semalam , AKU NEGATIF KAU PUN NEGATIF . Seriess comel lahh twin . puihh -.-


Andd , tadi pergi Seremban . Nak hantar akak aku kat stesen Komuter . Sebelum tu singgah dekat Tesco Extra ! Mak aku kate nak soping barang dapur sikit . Yelah , next week bapak aku dah pencen . So , bapak aku kena lah jadi maid plak . perghhh , anak derhaka aku kata begitu . cehh ! -.-


Aku pun dengan hingus melelehnya terkedek-kedek bawak troli yang berat dari aku tu . Senget-senget aku bawak . Aku kan kecik omeyyy jeh . Silalah mengaku sekarang kan ? Ker kau orang jeles ha ? Cakap cakap ! LOL xD


Bile sampai atas jeh , bapak aku kate . Tak jadi lah soping sini . Hehhh . Dalam hati aku , " WTH , penat je aku tolak troli nie whoahhhh ! " . Takpe takpe , aku sabar . Sebagai balasan untuk memujuk hati yang penuh lara nie , mak aku pun belikan lah beg ini . Wiwiiitttt . I loike it meyhh :D




Lepas dah pilih2 beg , turun kat food court . Aku nampak ice blend . Atas alasan yang agak munasabah , aku pun bagi ceramah sikit kat mak aku . 

Aku : ermm , mak mak , adik selsema
Mak : dahtu ?
Aku : orang kate , orang selsema kena makan ice-cream vanilla .
Mak : mandai kau je buat fakta kan ?
Aku : betul larr ! kak lang pun ckap . ishh !
Mak : nah la duit
Aku : tapi mak , ice cream tade . adik beli ice blend jela . lalalalala ~

Pastu mak aku pun bagi duit . Alasan aku tak boleh blah siot . Padahal nafsu aku terlalu kuatt nak minum ice blend :P

Tapi damn ! Vanilla tade :'(
Sedihhhhhhhhhhhhh >.<


Senang je nak pujuk hati hati aku nie , bagi ice blend konfemm cair bak ais kat kutub selatan tu . caye la wehhh :P


Aku demam . Aku rinduuu TAGGED . TAGGED tak boleh bukak . Aku rinduu skandal-II akuuu . 

Salam :)

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D