Wednesday, March 14, 2012

Crush -.-'

Assalamualaikumm . Wiwiitt :D

Kesian blog aku kena tinggal dengan tuan dia nie . Tuan dia sibuk benar mengayat lelaki lainn . muehehe :D
Okay kidding ^^

Haha , biarpun aku masih dalam kesedihan melepaskan ex aku yang konon nyer hot gilaa tu , tapi apakan daya , jodoh tiada . ecececeyy xD

Wehh hilang sorang , datang yang lain la . boooo . I'm try to be chill now . Happy happy . Pasang skandal banyak banyak . Huhahuha dengan member member . Kate kat semua orang , " hell yeah , aku SINGLE " . Okay tu dunia aku . It's fact . Aku memang player . whaha xD 
Ehh tak , tu dulu . :/

 

Emm aku syok kat die . Someone nie la . Tapi dia tak pernah rase kehadiran akuu . Wowowow , aku malas nak bagitahu aku syok kt die . What people says , " perigi cari timba eh ? " Okayy , betul la tu kot . So , aku diam jelaa . Bia dia start dulu ! :P

Okay mamat tu memang handsome . Gila gila . Otai nak mampus . Masuk dengan perangai aku and best gila nak mampus ah . hufttt . tak tahu nak explain . hewhewhew . 

Okay , aku sangat teruk . Laki hilang terus cari lain . Boo sikit kat beliau nie . :3

 

Takde ar aku jumpa lelaki yang betul betul sayangkan aku . Betul2 x nak lepaskan aku . All of 'em just like a rubbish . Booo my ex . Bile ad probs , x nak setlle baik baik . Laki pengecut yang tak mampu nak tegakkan relationship sendiri . Camtu keh nak jadi suami ? Okayy boo lagikk . 
Camtu nak jadi ketua keluarga ? Hal dengan awek sendiri pun lemah sampai nak suruh that bitch serang akuu ? Hahahaha xD


Emm sambung balik . Seriess aku suke gile mamat nie sbb die pemaluu . Wuu . Aku suke lelaki yang pemalu nie . Aku suke malukan and kenakan diorang .  Rase nak shoot je dahi die . Lagi-lagi kalau time die tengah maluu or what what . Muke die merah and berpeluhh . Haha . Senang sikit nak jage ouhh . Pemalu kan . Takde ar sibuk galak cari perempuan lain . Baru  la aku sayang . Baru la aku setia . muehehe :D
Tade kaitan langsung . 



Dia likes status aku pun aku rase dunia nie aku yang punye . walahh . kembang and sampai aku menjerit satu rumah . Mak aku pun sampai pelik . Gile ke anak aku nie ? hehe , hai mak , nie la menantu mak . handsomee kan ? wuuuu xD

Eh eh , korang tak leh tngok lgi pic die . naty la ehh . tak pasti lagi . winkwink **



Okay la , act ada latihan bahas . Aku chow dlu . Salam ^^


No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D