Monday, November 7, 2011

Tired

Assalamualaikumm...


Weee , rase cam tak jadik plak  nak buat second blog . Sayanglah banyak dah coretan kisah hidupku dah conteng kat sini . Penat sgt harini bru jeh balik dari Pahang . Semalam ada orang merisik mak cik aku . Hohh , untunglahh mak cikk ~ Bile laa orang nak minang saye nie ? Ngeh3 . Tadi plak ada kenduri ckur jambul spupu saya . His name is Amsyar Fahim . Comel sangat . Macam biase , pic upload kemudian . Maaflah takde USB laa !


Tapi aku rase happy giloss ! Aku dah contact dengan kawan lame aku yang gler handsome lahh . wahh . HAHA . kalau dia bace mesti kembang tak kuncup2 lagii . Haishh , bahaye . Pastu ada seorang insan datang dlam hidup aku . Dia budak sekolah SEMSAS . Cepat dia lupa permintaan dia kat aku . Huuu , maybe awak dah ade Mira kot . =='

Takpelahh . Tapi aku tengah menderita nie coz jerawat aku jadi puteh . Bernanah kott . Sakitt wohhhh . Benci jerawat 4ever !!!!!!!!! HIYARKKKK !!!!!!!!!

k LAH , tu jeahh . Nak mandiii . Bubyee

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D