Tuesday, November 8, 2011

Lelaki Pilihan

Assalamualaikumm .Hai warga bloggers !

Tajuk aku nak gebang jeh . Macam pencarian Ustazah Pilihan plakk . Sebenarnye nie bukan rancangan realiti terbaru ok ! Jangan salah anggap . Hehe . Sebenarnye , saje nak cerita pengalaman hidup aku bila berkawan dengan lelaki .

Sepanjang aku menjadi remaja , pelbagai lelaki telah aku kenal .Tapi kebanyakan dak2 U je aku layan . Eyhh , biase2 . HAHA . Tak padan dengan kecik ! Ada hati konon ! Cett ~

Cinta pertama aku ialah seorang lelaki bernama FAIZ . Aku tak pernah pun jupe dia . Time tu form 1 . Dulu aku bengap cket . MANE lah aku reti couple2 nie . Aku pun sebat jela . Dia dak Poli kalau tak silap aku . Bape hari je couple . Dah tahu aku x matang lagi kot . Semenjak dia ckap bende blue kt aku , terus aku CLASHH ! 

Pastu , aku lagi bengap cket . Aku tertipu dengan budak name Aiman kalau tak silap . Rupanya dia kawan aku . Cam Shiallll dia nak pedooh aku . Memang aku kenekan dia balik laahh . Pastu aku pernah couple ngan dak form 5 sekolah aku . Tak bertahan jugak sbb dea nie player cket . Tapi aku ramai abang angkat yang tolong backup . Cayalah bro ! Tapi sekarang dah tade .


Bile dah form 2 , aku matang sket lahh . Aku kapel ngan budak name Fitri . Dia minat sukan . Aku syang gilerr wehh kt dia nie . Aku clash ngan dia pun sbb TERPAKSA . Aku takut hubungan kitorang kantoi . Aku yang mtak clash .Tapi dia cari aku lagi . Time dia crik aku tu , aku dh kapel lak ngan budak lain . Perghh . Bodohnye aku ! UWAAAA >.< . Tade jodoh la tu .


Pastu aku jumpa capital A . Kire aku ada pengalaman la kawan dengan askar . Yess , they are army . Kawan aku Hazwan lagi sorang . Tapi dah lost contact jugak ;( . Aku sayang sangat kat dia....( A )


Form 3 nie aku couple sekali je ngan dak KL . Tapi ta lame sbb aku rase tade keserasian . Sekarang aku kawan dengan pilot to be . His name is Zulezral . Kawan aku jugak skrang . Dulu penah gaduh ( hehe ) skrang da oke . Skrang dia dah bahgia dengan orang baru . ;) Dia nie pandai ouhh . Dak skola private


Ritew now , aku kawan ngan doctor to be plak . Ekceli dia mmber lame aku . Tapi program Jejak Kasih menemukan kami semula . mwahahhaa . tade lha . Seronok sangat bile dengar kawan2 aku berjaya ....die nie dhla comel . Untung jadi kawan dia =)


Aku pun ngah " berkawin " ehh ! Berkawan ngan budak SEMSAS . Name dia Syuk Purple . HAHA . Kalau dak SEMSAS kenal , cari laahh . hohohoho .

Aku rase skrang aku dah jadi semakin friendly plak . Aku nak crik abg polis la plakk . wkakakakaka


ok lah bye !


No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D