Tuesday, November 8, 2011

Hari Yang Indah...


Assalamualaikumm . Ehemm . Korang anggap jela nie entri utk esok ekk .
Aku ta boleh on9 dah lah syg2 sekalian .

Haku bosan sebenarnye nie . Tu yang hapdate belog nie . Btw . simple giler header aku time nie . Tu namenyer PEMALEHH . Nak cepat siappp je kan ? Hohoho .

Hari nie aku happy sgt....why ? Sebab seharian aku inbox ngan " dia " kt tagged smpai sekarang . So seweettt la dia tuhh . Auwww . Asyik gaduh sape paling comel jea . Pok kang tahu laa awak .


Tapi sekarang dia kat mane tah . Malam nie aku last on9 plakk tu . Ish3 . mane awak pergi nie ? Lame da saye tunggu awak tahukk ? Kalau aku OFF karang , dia ckap ta bagitahuu . waaaa . aku da nantok da nie . Baju sekolahh tak gosok lagi nieh . Hape laa . Esok ada Anugerah Koko . Khamis nie aku g Seremban plak . Jumaat aku ponteng sebab parent aku nak buadd pasport antarabangsa . Huuuu , beshhh !




Sekarng ta tahu da nak buadd ape . Off ta smpai hatii . Si Purple ada kelas Prep . Tadi call kejup je sbb dea nak main bola . Bosann giler tahap dewa da nie !!!!! Ditambah laparnyaaaa....malasnya.....waduhhh , tak bisa jadi nie !




oke la . tangan da penat nak menaip dari bangun pagi . terokk kan aku ? HAHA . sume smata2 sbb dia lahh . 


Nite ! Kongbawa ( carik sendiri )


salam

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D