Thursday, November 17, 2011

Melawat Seremban ;)

Salam . Oyeah ! Tibee je nak cite melawat Seremban . Macam korang ta pernah pergi ye dak ? Okeyokey , ekceli aku ada pengalaman besh time g Semban nie coz aku dapat lah wat kerja amal2 kt sini . Huhh ? Kutip derma ke ape ? Ehmm , lebih kurang lah kan .

Sebenarnya aku pergi melawat ke RUMAH SERI KENANGAN ( RUMAH WARGA TUA ) DAN SINAR HARAPAN ( KANAK2 ISTIMEWA ) . Ecehh , tibe baek aku nie . Nie lawatan sekolah lepas PMR lah . So aku baik aku join lah . Ingat aku nie tak penyayang and prihatin ke ? Luar je nampak ganas tapi dalam hatii ada kebun rumput kering nie tahu ? * phff tu je yang mampu menggambarkan hati aku yang kering nie .


Sebelum tu , meh layan beberapa foto yang sempat dirakam . Grr , ayat skema !




nie makan kt Seremban Parade 


dah dah ! aku terlalu comel utk dipandang ! auuuu . dush2 lempang laju2

cehh , tu je pic2 nyer . aku mlas lah nak bergambar bagai nak rak nie . Aku terlalu comel utk bergambar . wahhhhh . dushhh ! petir sambar blog nie jup g nie kang .

Aku sedih sangat bile melawat due2 ruma nie . Aku bersyukur dilahirkan sebagai insan yang sempurna akal , tubuh , wajah dan lain2 . Even aku tak lah LAWOO cam korang , tapi mungkin ada hikmah aku tak mendedahkan badan aku yg kurus keding macam lidi nie . Tak menunjuk rambut aku yang tak selurus ( rebonding korang ) . Tak mendedah muke aku yang jerawat2 mcm permukaan bulan tuhh . hehe . 

Bile g rumah orang tua lak , aku dapat seorang ayah angkat . Pak cik nie ta kawen lgi . Bujang terlajak tapi dah tue lha . So kitorang share2 lha cite . Ada yang sampai nangis wehhh . Aku hati kering mane leh nangis . wkakakaka . Kalau aku , even sebusy mane pun aku , aku tanak hantar parent aku kt ruma orang tueee . Aku letak parent aku kt ruma aku bela orang gaji , belikan mak aku mesin urut Ogawa dah cukup . Dok diam2 kt ruma aku . muahaha . Tu pun klau dpt incik somi yang sporting . Ahhh ta kire ! ;P


Oi oi , sebenarnye aku nga chatting and demam nie . Nanti lha aku setori balik ok ?

Kbai =)












No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D