Tuesday, November 29, 2011

FRUST gulingguling

Assalamualaikumm ~ wewiittt

Haha , tibe je aku . Korang tahu tak aku masih dalam ke"frust" an dengan mamat tuhh . Foinee ! 2 entri cite sedih pasal dea . Aku pun nak muak shiall dengan mamat niehh . HAHA =='

Habis tu kau camano Faiey ?

Den ? Ahh , den malas nak pikir . Aku cakap , dia macam tahik jeh ngan aku . Puihh ! Aku tanya dia still marah aku ke pasal haritu ? Dia jawab nak tak nak je . Memang tak laa wehh . LANTAK kau laa ! Puas dah sakit an hati aku ? Puas da curik hati aku pastu buang sepah sepah ? Pehhh , memang bestt ~

Apa jadi kat dia dah ?

Err , err... aku da delete dia dari Skype aku and Tagged aku . Facebook ? Ehm , tunggu dia couple dulu baru aku delete . chehhh ~ 

Dia layan aku cam sampah je . Habis madu sepah dibuang . Btul dok peribhasa aku ? Aku taram ram ram ajee nie . Aku dah start suka kat dia , dia nak bermerajokan dengan aku pulaa . Phfttt ~ Seriess aku tak paham apa yang dia marah sangat pasal haritu . Pasai apa , biaq lah jadi rahsia kita berduaa ~ Ecececeyy






Tapi , bila fikir balik , cam takdak laki len je . kann ??????

Nyesal gile aku approve dea . Bentaikk je . Kalau aku tahu , takkan laa nak app orang sesuka hatii . Hishh , ingat kenai2 gitu jaa cam laki len tpi nie dah melibatkan soal dan perasaan . Puihhh ! Aku cakap , maybe dia da jumpe gurl len kan . Dia boleh cakap , i DON'T KNOW WHAT TO SAY !


WHATTT ???


Kalau dah ade awek baru , cakap jela wehh . Nak bertokak tokik lah dengan aku niee . LANTAK laa . Kau kan hot . Ramai perempuan nak . Tunggu kau wat relationship je aku belahh laa ~ 



Bek aku layan lagu2 nostalgia indie dulu2 . Masyukkk beb ~



K bai !




No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D