Friday, October 28, 2011

Kluang + Bahau + Seremban walk !


Assalamualaikumm .

Aku nak post entry hari nie coz esok kazen aku dah nak balik dah . Sebelum lappy cabut , baik aku post sebelum blog nie kembali sunyi .


Wee , kali nie aku nak share trip aku ke Kluang . Best woo . Naik ketapi . Pon2 !

Biarlah orang kate naek ketapi takde kelas . Tambang rm2 je dari kampung aku . Kalau naik bas ? Mau rm15 maa . Manyakk rugi woo ;)


Aku sampai Kluang terus g makan dulu kt Kluang Parade ( err , ekceli depan dea ;D ) . Mahal woo . Nasi goreng USA je da rm8 . Melampau2 tuhh =='


oke saye gemukk ! Ade saye kesah ke ?

Pas makan jalan jalan kt Seremban Parade . Macam biase lah g karok dulu . Entah ape ape lagi aku nyanyi . Satu lagu rm1 kot . HAHA . tu pun kazen aku blanje ;)

Then , pukul 5.30 wayang dah nak start . Korang agak cite ape ? Klip 3gp la . Mane ade cite best sekarang .



cite nie sgt la x memberi pengajaran . HAHA . rugi tengok . tak best langsung . stim duh =.=


Lepas pukul 7.30 pegi Kluang Mall plak . Ada retiss datang duhh . Yang AIM ( Anugerah Industri Muzik ) tu . Pastu ada abang Celcom yang hensem2 dok promote2 num U.O.X . pehh dahla hensem . Boleh plak kitorang berborak . Abg tu sweet ouhh ! Auwww ;)

Malam tu retiss x dtg lagi . Ahad bru dtg . HAMPEHHH . Tapi sepanjang perjalanan kt sini asyik kene usha jee . Nyampah ! Nak abg celcom yang tuu . Hensommm ! grrrrr ~



Malam tu kitorang balik malam naik ketapi gak . Jimat weyhh ! Aku tak kaya macam korang baik bus kan ? Lalala .

Hari Isnin tu , gedik dengan Sunny nak balik n9 naik train . Wahahaha . Bajet dah beso jeh . Aku geram gila dengan abg tiket tu . Nasib bek kau handsome . Kalau tak , memang aku bagi silat + taekwondo laa . Dia kate train pukul 9.50 . Bile smpai boleh dia main2 kan kitorang . Rupanya train smpai 10.50 . Memang kne amukan la . Kitorang dahla tergesa2 nak g stesen . GERAMMMMMMM !!

Dalam train ada jupe abg chinese handsome . Asyik tngok muke dea je . ngeh3 . Sampai Gemas , stop dlam sejam . Takut jugak klau kne tuka train . Pastu tanye abg tu . Kot2 la lepas nie sesat mane lak . Wahh , abg nie friendly laa . Kitorang pun borak2 la . Dia x reti sangat ckap Melayu . wuhuhuhu . Sampai je Bahau , aku pun kemas2 brang nak turun . Pastu dia tanya , Dah smpai ke ? Pengsan aku kat situ . Concernn . auwww . wkakaka . Dah turun aku babai dea . Romantik kan ? ngeh3 . Sunny jeles ngan aku . Padan muke kauu !



Jalan Bahau and Seremban kat n9 plak . Kat sini tengok wayang lagi . Cite Real Steel . Abg ipar aku blanje . Best siott ! Sangat terbaikk ! Naty aku upload ek . Yang best nyer abang ipar and kakak angkat aku blanje makan Steamboat yang aku x pernah makan selama nie . Cedapp wehh . Rugi la x upload . Disitu la aku first try makan gune chopstick . Sakit hti gune coz tak reti . Ngeh3 .



Pic2 lain ada mase aku upload . K byee !

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D