Thursday, October 27, 2011

Geram + Teruja

Assalamualaikumm .

Ngee , holiday kali nie best siott . Tapi an , harini aku ponteng skolah . kah3 . ala , lgipun takde mende nk wat kt sekolah . Mari balik ke tajuk asal !


Cerita aku holiday naty2 lah ye ! Pic2 tak upload lagi coz lappy aku rosak . nie pun sumber ihsan twin aku nyer lappy . fuhh . dapat melepaskan rindu yang semakin menebal terhadap blog nie . cehh , rindu ker ?



Mule2 nak cerita pasal happy . weee , kali nie geram ending ye . Aku dah berbaik dengan " dia " . Ahhh , kau ! Dia tu sape ? Deer rusa ? No no no no lha ! Aku dah baek dgn kwan aku yang aku cerita di entry2 lepas . Pelik kan ? Camne leh baik . Padahal aku dah bengang sangat2 kot kt dia . Ehmm , entahla . Memang dah takdir aku baik balik dgn dea kot . Aku kan jenis tak leh gadow lame2 . Wat semak kepala otak je kan ? Tapi aku tak baik lagi dengan capital A . I don't know when . Huhhh . Tensionn kot .


Pastu aku geram sgt semalam . Ada ke ptut twin aku kena saman dkt jalan nak masuk simpang taman rumah aku . Bukan jalan raya pun . Jalan raye kot . Ada polis tu tulis kesalahan kt jalan besar . Hotak kau la polis . Sejak kejadian semalam , I HATE POLICE 4 EVER AND EVER ! Pas dah saman leh lak dia ckap , " Ala , jangan lah marah " . Sape tak marah bai ? Kalau korang korang , marah tak kne saman kt jalan kecik ? Kau ingat tu jalan bafak kau ?

Time nak balik tu , leh lak dia tanye mcm2 . Sekolah kt mane , umur brape , rumah kt mane . Sume tu ada kaitan dengan atuk , mak , nenek kau ke ? Dahla ckap nak kurang ajar . Kalau dia tak biadap , aku pun tak biadap la .


Dia siap bagi nasihat g bwak mtor elok2 . Eiiii , polis gatal ! Rase nak sepak je muke kau yang macam orang Afrika sesat tu . grrrrrrrrr . Nasib bek aku leh than diri smalam .


Ehmm , k lah . Tu je nak chat . Aku ngan memendam perasaan pada seseorang nie . Naty aku cerita . K bye !

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D