Friday, October 21, 2011

Program After PMR



Assalamualaikumm . Hehe .

Belog nie dah berubah wajah kan ? Saje tuka angin . Bosan asyik yang same je kan . Thanx kepada blog2 yang menyediakan tutorial nie . Tanpa korang , siapalah blog nie . Eceyhhh !

Now , aku nak cerita program lepas PMR di sekolah aku . Quiet bored , tapi nak buat camne kan ?
Hampir setiap masa kena dengar ceramah . Huff . Aku ni dahlah cepat ngantuk kan ? =.=

Khamis pulak ad menyembelih ayam . hohoho . berani giler kut kawan2 gurl aku yang sembelih ayam . wahai kaum Adam , ada beran kan ? Aku tak boleh sebab aku cepat kesian . ngeh3 * alasan



yang kanan itu aku . well muka mmg poyo


Yang tak tahan ada jugak kawan2 gurls aku yang comel2 belako tu potong kepala ayam sampai putus ! humang aii ! tergolak den . ehem . lepas sembelih , tugas kitorang adalah menggoreng . tapi aku bahagian cuci2 peralatan . sob3 . tapi , yang PALING TAK BEST adalah aku mengalami sesungut yang amat teruk smpai terguling guling aku dalam surau sehingga diperhatikan oleh mamat mamat yang mungkin agaknya stim ( ok,tipu) tengok aku . HAHA ^^

Dan yang PALING BEST nyer adalah aku dibenarkan balik TANPA MENCUCI PINGGAN MANGKUK serta MENDAPAT SEKETUL AYAM SECARA PERCUMA tanpa melakukan apa2 kerja . Hebat kan ? Ouhh man ! Jeles kan kan kan kan ? *kenyit mata


*no edit ! seriess !

tetibe ada orang panggil aku . Epaaaa !!!!!!!

Aku pun terpinga-pinga sehingga ternganga sebegitu rupa . Click click !
Cehh , rupanya Alia mengambil gambar ku secara candid ! Sumpah buruk sgt time nie . Weng3

Dahtu jela nak update . Tak tahu nak buat ape . Esok nak jalan Kluang . Jupe retisss gituu !

Bubyee !



No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D