Saturday, February 4, 2012

Baru update !

whew , Assalamualaikumm kau orang yang datang sini >.<

Dah berzaman kan aku tak update blog yang takde pape yang best nie kan ? Nak kate aku busy , takde lah sangat kot . Maybe MALAS or...eh tak tak ! Laptop aku baru repair sayang . Sebab tu tak dapat online . Ampunn ya bukk :)

Ekceli , aku baru balik dari Perak semalam . Penat masih terasa . Motif ke Perak ?

Jumaat lepas , saudara aku kat perak telah kembali ke rahmatullah sebab eksident . Even aku tak kenal / x rapat aku tetap bersedih dengan pemergian arwah . Arwah sebaya dengan aku . Tapi arwah lelaki >.<

Balik sekolah je , aku terus rush kemas2 baju , solat , mandi , terus ke Perak . Kat seremban plak agak slow sebab banjir kilat . Memang rush gila niehh . Sampai Perak dalam pukul 8 lebih . Tapi jenazah tak sampai lagi . Rupanya masih dalam perjalanan . Kena lah tunggu sambil2 mesej . Dahla ngantuk giler malam tuhh -.- 
Tapi yang "agak" menyeronokkan sebab dapat jumpa skandal aku . muehehehe xD

Sambil menunggu , text lah dengan Locklaq , skandal aku paling BENGONG . woit , aku tulis nama kau nie bayar taw . jangan lupa . haha . tersengguk2 jugak lah aku text dia nie . Jenazah selamat dikuburkan pada pukul 12 malam . aku tak follow sebab aku ......... * erhh , fikir sendiri la ek :)

Pas dah siap semua2 , anak buah aku plak lapar . Tetibe rasa TUA sebab mereka panggil aku AUNTIE . Panggil Mak Cu lain kali . eh ehemm ~ Pak cu panggilan skandal aku . whahah xD
So , kita orang makan kat KFC . Tu je 24 hours . Ngantuk2 pun makan . Kisah plak kan ? -.-

Malam tu aku tidur pukul 2 . Terus terbongkang tak ingat dunia , tak ingat aku tengah text dengan siapa . Esok dah lah kena bangun awal . Warghhh , rasa nak mengamukk >.<

Turun bawah je , ada " dia " lah . Duduk nak sebelah dia . Ihh mengada je kau kan Leo ! Pastu mak aku cakap , Pak Cu ( si dia ) ada save video kemalangan saudara aku tuhhh . Pak cu nak tunjuk kat aku , tapi aku maluuu . Aku nak tengok tapi aku segann ngan dia . Ehem :3

Aku langsung taknak pandang muka dia dah :P


Lepas dah sarapan , apa semua , lepak kat rumah nenek saudara plak . Famili sini best lah sebab besar . Cucu , cicit ,piut , menantu , anak , sepupu sepapat , besab , biras , beras semua ada . Nak masak je kena guna rice cooker utk kenduri tuh . Ramai beno xD

Pas lunch kat situ , famili aku pun bergerak pulang ke Negeri Sembilan  . Dalam kerera cerita nak beli rumah lah , aset lah , tanah plak . Aku just dengar jelah . Seriess aku nak pindah ke tempat baru . Takpe2 , nanti aku kahwin aku nak duduk jauh2 . muehehe :3


Apa yang penting , yang masih hidup , teruskanlah kehidupan di dunia . Yang pergi , biarlah pergi . Semoga rohnya dicucuri rahmat . Al-fatihah ~

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D