Thursday, December 22, 2011

Result PMR

Assalamualaikumm . Heyyyy korang ! 


Tadi tarikh penentu perjalanan akuu . Alhamdulillah , result aku sangat la ohsem tapi tak beshh . Korang agak agak aku dapat berapa A ? Teka teka laaa . Korang nak tahu ke ? Haaa , tak payah lah ehh . whahah xD

Dah aku dok post nie , gedik plak tak nak bagitau tibe2 . Lempang siket boleh ?



Okayokayyy ! Aku bagitau keyhhh . Act , aku dapat , grrrrr , aku dapat , aku kan.....................





Tibe2 keyboard aku bahagian number nie rosak laaa . Camne nie eh ? Okayy2 , jap2 nak betulkannn . Errghhhh . Nak tekan nak bolehh nie .









Bawah lagii >












Yeayyyyyyyyyyyy ! Dapat tekan ! Okayy aku berjaya dapat 7 A 1 B je . Okayy bye !


Haha , takde laa . Aku redha jela dengan result aku nie . Yang B tu english . Tulah , malas belajar english education . Aku tak tahu kenapa English aku B . Teruk gilaa kot . Trial aku dah boleh da . Time PMR nie dia wat problem lak ngan hakuu . Tak paham betui lah aku . Kawankawan aku yang tak pernah dapat A English pun dapat A . Yang C lagi laaa . Grrr , aku tak tahu apa yang slack :(


Aku rasa , nie balasan untuk aku kot . Maybe aku ada terkurang solat . Ada orang tak maafkan aku ke ? Or wat jahat ngan parent aku ke ? Entahlahh . Aku tak berapa nak puas ati sangat . Aku nak semak semula paper aku Math aku yang tak pernah dapat A , tibe2 dapat A . Pelik gak aku .


Hope la aku dapat A bile da check nanti . Tapi kertas result aku cacat sikett ahh . HAHA . Takpe , aku cubaa . Biarlah PMR pun . Even kompem aku masuk science stream pun tapi aku tetap nak straight's A . Ya Allah , adakah ini cobaan dari kau ? Ampunilah aku . Berikanlah aku keputusan kedua aku straight 's A . Aminnn . Doakan aku kawankawan . Kena bayar rm30 lakk tuhh . Sesiapa yang yakin dapat A tu , try la recheck . Kot ada rezeki kann ? 




Wsalam :)

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D