Monday, December 12, 2011

Ombakkk rinduuu ^^

Salam wewittt

Aku bet mesti korang dah tengok Ombak RINDU kan ? Kesian aku baru tengok Jumaat lepas . Tu pun sebab nak sopping sikit . ^^

Cerita nie sedihhh giloss kan ? Tak pernah aku menangis kalau tengok cite pape . Tapi cerita nie mampu menumpaskan air mata akuu . wahwahh . tabik la sama anda ^^




Mule2 cakap dengan kazen aku , " arghh , aku takkan nangis nyer tengok cite ne " . Sekali amek kauuu . Isk3 . Orang lain sume peluk pakwe masing2 . Aku peluk popcorn je . Sampai tumpah lah popcorn tu kt atas riba aku . Bazir je wehh .


Ada lagi ke wanita setabah Izzah ? Wuuu . Aku tak sanggup jadi Izzah . So touching laa . Bgus la director die nie . Memang terbaikkk . Rasa cam nak peluk je mamat kat sebelah aku tuu . Ehh , laki orang plakk . HAHA .



Tambah2 dengan lagu die , perghhhhh . Meletupp lahhh . Wuwuwuwuw . Korang memang tak rugi lahh tengokk . Dah tngok wayang balik naik bus . Padan muka kne jalan kaki . Jauh lak tuhh .




Kat segamat ada wayang free . Sape rajin jom la tengokk ^^ =)

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D