Wednesday, October 12, 2011

Depress ;(

Assalamualaikumm .

Bosan sangat aktiviti pas PMR tadi . fuhh .
Rase nak dok uma tidow , makan , online , jalan .
Tula keje aku sekarang . BAJET dah abeh sekolah je kan .
Cam tak sangka aku dh nak masuk FORM 4 . Ulang tulis , FORM 4 .
Gilee . Lagi 2 tahun kot nak sekolah .

Err , rase macam salah tajuk lah . Aku nak tulis pasal depress . Eh jap , arini Wordless Wednesday la ! Ah , dulik ape aku ! Tak melanggar undang2 blogger kan ? Ngeh3 .

Tak kire gak ! Sebab aku tengah depress nak mati . Apsal sume org nak cite kt aku pasal pilot ? Huhh , k fine , pilot hensem , smart , romantik kan kan kan ? Dahtu , jgn cite kt aku . Huwaaa , depress !

Tadi aku singgah tagged " dea " ( that pilot-to-be ) . Tengok komen2 pic dea . ( Yeah , i'm stalker , so what ? )
Nampak satu profile name polan bt polan dengan poyo nyer marah gurl2 len yang SUPERB CUTE , COMEL , CUN , CANTIK ( 4 C ) dari kaulah perempuan ! Stakat pic mule2 add aku pakai tudung pastu free hair ( BULU PERCUMA ) . kahkahkah . Pastu marah gurl2 yg komen gambar laki dia comel . Laki ko la sangat ! Laki ko tu dhla penipu . Lantak kau la . Kalau kau putus , memang alhamdulillah la . Stakat mlut itik kau tu , erghhh . Annoying duh . -.-


Pikir laki ko hensem sgt ker ? Erghhh . Ramai lagi gurl2 yg balak dea hencem2 taukkk . Tak yah berlagak . Aku mengaku ar aku agak terkilan tapi nak buat cmne kan ? Lelaki ko kan hot . Mule2 cite nak gebang , konon cair bile aku mention mende2 love nie . Saje je kot . HAHA . whateva la ;)

Dahla , ko jaga la laki ko baik2 . Aku tau ko yg remove aku dri pic laki ko . Macam tak thu . phfff .

Dahla , tu je nak cite . Seriesly , aku tak suka PEREMPUAN POYO yg slalu ckap camni bile couple :


Sape amek laki aku , siap kau , motherf**** la , shit la
Jangan amek dea dari sye
Sape kacau laki aku nie ??


Macam lah laki kau kepunyaan kau . ;P

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D