Monday, June 6, 2011

Erul Yang Howtttt !


Assalamualaikummm .
Heyy readers !


Saya nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada se
mua yang sudi melawat blog picisan saya yang mengarut , tak best sume nie . Hehehe . Ape baek sangat aku nie ?


Jeng jeng jeng



*klik utk tengok


Entry pasal Erul tu mndapat smbutan . Ouhhh , tak sngke ! Aku sedar blog aku nie dhla tak best , tak ramai followers . Followers nyer ciput jaa . Btw , thanx laa menaikkan trafik aku . kahkahkahkah . jgn risau , tak dpat duet pun walau tinggi mane pun . aku tak letak Nuffnang or Heartbeat . Tak reti la nak pakai sume2 nie .

Thanx to Erul gak sebab wat blog nie makin pemes ( cehhhh , perasan nak mampus ! )

* lempang laju laju .



p/s : Tak sabar nak tunggu Nora Elene dan Juvana .


Ouhh demmm , nak laki cam Seth Tan

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D