Monday, June 13, 2011

Budak Facebook

Assalamualaikumm

Heyy peeps !

Hari Jumaat nie aku and beberapa member2 aku kne panggil ke bilik kaunseling .
Heyyy , aku bukan budak jhat okengg . Jahat cket je . Aku sebenarnye baek tauu . Kitowang kne panggil sebab hal kecik je . Bukan prob kt sekola . Just aktiviti kitowang telah dihidu oleh guru2 . Aktiviti ape nie ?

Disebabkan kami adalah facebooker tegar , maka kami akan dikaunseling oleh kaunselor laa . power enn ?

Padan muke akuuu dan kawankawan aku yang lain . YEAH , fren , we together gether laa nk bagi alasan ape kt cikgu .

Cikgu pun tanye la aku

Cikgu : Kamu selalu on9 ke Eyfa ?
Aku : Errr , tak sangat laa . Time nak tidow je sye on9 * wat muke bek
Cikgu : Haishhh , camno nie . nie dah bulan 6 . jupe sye ari Jumaat nie .


LOLLL . saya shukew saya shukeww . * euwwww

Keluar2 je bilik tu , kawan2 aku dh gelakkkk2 . Engko pehal gelak2 an aku nie .
" Eyfa , dalam kasut kau ada lipas "

Aku tengok . Mane ade lipas . Tu kulit serangga ape tahh . Aku check skali lgi .


Huarghhhhhhhhhhhhhhh ! Bangkai LIPAS KASUT AKUUUUUUUUU !!!!!!!!!!!!
Kwangajor sungguh beliau nie . takde tempat len nak menempekk .

Aku pun terkinja2 la melompat suh kawan aku buangkan .Yang tak sangke aku nanges weyhhh . Seriess aku nanges gile2 . Sob3
Cikgu aku lalu , " kenape nie ? Ala , campak je kasut tu dalam kolam " .

Fuhhh , sentap ! Aku dah tak nanges daa . wuwuwuwuwuwuw . >.<

Tapi malu laa gak . Nangis pasal lipas . Agak manja di situ . hek3


Tapi Alhamdulillah , result mid year aku terbaekkk dari ladang .

Skang nie aku baru dapat 4 A , 2 C . C tu ofkoz la Mathh . Ahaa . Esok dapat paper Sejarah . hope dapat A . cukup 5 A dapat kamera . lalalalaala ~


Kawan2 aku pun dok tanye

" wEy ,dak facebook , asal ko dapat A , ko bace ape hah ? "

Aku bace face"book" ( muka buku )

caye kan gua ?


wahahahahahahahahahaha


dah2 aku dah ngarot . jangan layak hakuuuuuu



No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D