Monday, April 11, 2011

Meluat dengan orang zaman sekarang


Nota kepala : Entri nie agak menyentuh perasaan . Sila bace dengan berhati2 kerana khas ditujukan kepada orang yang fikir mereka adalah BAGUS sangat


Salam .




Aku ada terbaca kat satu surat khbar pasal kes " lelaki pukul isteri sebab isteri ngidam bukan2 ".
lolz , wadefakkkk !
aku sebenarnye tak bace pun paper uh just aku nampak gambar tu kt satu fan page nie . yang komen2 kt situ kebanyakannya cam HAREM jehh . annoying betul ~

pihak lelaki
padan muke kau pmpuan , mintak lagi laki kau macam2

pihak pempuan

sedar tak korang , pmpuan yg mengandung nie nk
kasih syg , susa tau wanita yg hamil nie . mengandung 9 bulan 10 hari and so on

ada jugak yang cakap

ala , pmpuan tu mengade je lbeyyy

WOIIII ! Meluat aku baca komen korang tau tak . senang2 je kau nak cakap , wanita yang hamil tu mengade2 sebab tu mengidam mcam2 . eh , kalau kau tak rase , ko senyap je ah . banyak bising plak .
engko time wat projek mega ngan bini kau sedap lak ko an . bile dah hamil , isteri ko ngidam macam2 , ko kate nyusahkan lah , ape ahh . weyyy , bro , ko sedar ark , bukan senang bai nak ngandungkan anak orang .
ko cube ah , letak beras 5 kg kt pinggang kau , bwak ke mane2 je sampai 9 bulan 10 hari . larat arkkk ?
ko tau tak sebab ape pmpuan mengidam . ko refer balik ah buku text sains Tingkatan 3 !!!!! Aku mlas nk explain panjang2 kang tak ckup satu entry nie aku jelaskan .

weyy , aku meluat gak ah tengok gurl yang komen , aah lahh . mengade je pmpuan tu . WEY , cik kak , ko sedar ark ko tu pmpuan , bkal mengandung gak . ko nak ke time ko mengandung naty , ko mengidam nk mkan slipar ha ? yang laki plak , tak pyah ah nak baran tak tentu pasal . baru keje sket nk kepoh2 kata penat nk lyan kerenah isteri kau . dulu kau menggedik nak anak . hamekk kau !

Orang dulu2 uh , ngandung ngidam gak . lagi diorang uh susah2 . contoh , cam mak aku . ngidam nak makan cam2 , bapak aku cari je . dulu ag susah . gaji dh ah tak banyak . tanggungan banyak . haa , ko pkir ah . ko g tnye lak mak ko . camne die mengandungkan ko ? ada mengidam arkkk ? weyy , lu cakap senang , lu pegi rasa arrr ! ada bapak kau lempang muke mak kau ? takde annn ???


Emo pulak aku hari nie . rase sakit hati je bace komen2 diorang yang sakai tu . sedar lah weyy . ko tak yah nk bajet bgus laa . ko nk kne sumpah jadi botol kicap ? 


Kalau kau tak nak pmpuan mengade2 mntak ko mcam2 , senang ko kawen tak yah buat anak . Aku ckap based ape yg aku blaja . Ye , aku mmg kecik ag . baru setahun jagung . hingus pun still meleleh , tak reti nak lap betul2 ag . tapi aku dapat paham perasaan wanita yang hamil nie . tapi , aku tak pregnant oke ????

Yang perempuan plak , tak yah ah ko nak berlagak derr . cermin kau dulu . jangan plak kau ngandung t nak ngidam mkan botol kicap lakk . mmg kne lu derrr !


THEN , kepada lelaki , lu tak pyah nk berlagak dpan pmpuan dgn kata camni ,
aku laki . kau pmpuan . kalau kau da jadi bini , kau kene  dgar ckap aku . aku yg cari rezeki siang malam nk senangkan hidup kau . kau jangan nak melawan ckap aku .

ko nak ungkit plak ? ewah ewah . dh mmg tanggungjawab kau sbgai suami bg nafkah kat bini / anak kau . kalau kau tak bagi nafkah , kau yg dosa .

pastu kalau ko nk sepak / terajang bini kau yg ngah mengandung smpai mati pun , kau yang dosa .
kalau bini kau mati time lahirkan anak kau , dia mati syahid .
see ?


pmpuan boleh bekerja . kau boleh mengandung ?
jeng jeng jeng !

So , ko tak pyah nk berlagak kau lagi kuat dari kaum wanita . kau mmpu bwak 5 kg beras kt pinggang kau 9 bulan 10 hari ? kau mmpu menanggung kesakitan nak lahirkan anak ?
mampu ? mampu ?

 


Chiaooooo !
 

p/s : aku tak tujukan utk semua . kalau tak puas ati , cari je la aku .
 










No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D