Sunday, March 20, 2011

Jalan Jalan Cari Pasal

Assalamualaikum . Hello . Heyyoo . Annyeonghaseyo . Hehe .
Panjang giler kan pembuka katanya . Hari nie happy sangat . Yeayy ! Tetibe je mak ajak jalan jalan and shopping . Tadi kak Ngah call , bulan 4 nie nak ajak g Terengganu . Mak mentua dia ajak . Tapi ta tahu pegi or tak coz time tu skolah lahh . Haihhh . Sayang lahh kalau cuti . 

Pas Asar terus je siap siap . No make up ! Haiyaaa . Barang barang make up sume da habis . So , jadi lahh muke makcik2 macam nie .



dah jangan tengok lama lama ;D


Ta sangka , mak nak belikan kasut baru . Saya declare kan kasut sukan jugak walaupun ta rupa kasut sukan . Jeng jeng jeng ~~




sebenarnye nie bukan pilihan saya . Saya prefer jenama lain . Tapi quiet expensive jugak lah . Errr , takpelah . Untuk sementara . So , pilih jela BUM . Saya pun dah buat keputusan . Saya join jela camping tu . Kot2 lahh kan , kenangan terakhir bersama pengawas kat sini . Mak saya pulakk balik kampung . Whoaahh , terlepas nak jumpa twinn saya yang sengal .

Lepas beli kasut , tetibe mak saya cakap kat abah , " nak makan KFC boleh ? " . Pehhh , berbunga bunga hatiku bila dengar abah cakap , " Jom lahh " . Padahal dah muak makan mende tu . Tapi sekrang org dah jrang lahh makan KFC nie . Nak Pizza , tapi parents saya ta suka makan Pizza . Nak makan yang lagi best , kene turon seremban plakk . Err , bedal jela . Elok sangat lahh tu coz skrang kan saya kuat makan . Mak cik comot nie ngah makan pun sempat posing uolssss ~



Mak cik comot kat atas nie ta sedar2 diri ag nie sebenarnya . Pipi da montel da temokk bagai pun ta sudah2 nak makan . Tu pun dia tambah burger ag tu . Lantak kau lahh mak cik . Hehehe .
* tengok lahh pipi saya yang tembam tu 



Pas da menternak lemak , mesti ada aktiviti membakar lemak semula . Kih3 . So , kitorang jalan jalan kat Kiara Square . Mak saya soping brooch and tudung . Saya plakk cari brang make up . Rambang mata nak pilihh . Haishh . Tapi yang paling penting , I prefer eye liner Mac . Yeahhh , suka sangat pakai brang Mac . 

Jalan punya jalan , nampak pulak kedai cermin mata . Singgah jup nak tanya contact lenss . Rm 60 je punn . Alah , nanti2 lahh . Takde duet pun sebenarnye nak beli . HEHE . Malu giler ngan akak kedai tu . Depan tu nampak pulakk orang jual jam cantik cantik . Pehhh . Duet dalam poket tinggal rm6 je . mende nyer nak beli . terpaksa lupakan niat tu .

Takpe lahh , hujung tahun nie , pas PMR , saya dan twin saya plan nak trun Batu Pahat , jalan kat BP Mall . Jom2 orang Johor , kite jalan jalan . Nk trun JB tak mampu lagi . Haha . 


Ok lahh , tu je cerita yang sempat diconteng . Nanti update lagi . Bye2 !

No comments:

Post a Comment

Kalau rajin komen laa sayang . Teheee ;D